Wydarzenie odbyło się 13 grudnia 2019 w Hub:raum. Dedykowane było osobom związanym z branżą gamingową, planującym wydanie własnego tytułu bądź też już pracującym nad własną grą.
Podczas prelekcji uczestnicy mieli szansę dowiedzieć się:
• jakie są możliwe źródła finansowania produkcji gier,
• jak dopasować optymalny montaż finansowy dla projektu growego,
• jak przekonać wydawcę lub inwestora do swojego pomysłu.
Prelegenci:
Łukasz Pleśniarowicz
Lead designer i business developer w Nano Games.
Twórca gier na PC (Reef Shot, ZAMB! Endless Extermination, Cityconomy) i konsole (ZAMB! Redux na Xbox One).
Projektant profesjonalnych symulatorów szkoleniowych VR Simpro dla służb publicznych i operatorów infrastruktury krytycznej.
Współzałożyciel pierwszego w Polsce oddziału International Game Developers Association (IGDA Polska Południowa).
🎮 Daniel Miszkiel
💸 Doświadczony business developer, producent oraz creative writer. Związany z branżą gier od 2009 roku.
💸 Założyciel i właściciel Tap It Games. Współzałożyciel i były CEO w One More Level S.A. Senior Producer w Redi Games. Evolution Specialist w Extra Epic.
Pitch Contest:
Startup Parkcash
Startup AIQA Technologies
Zobacz relację video z tego wydarzenia: https://www.facebook.com/bldgventure/videos/2692645520788476/
Agenda:
17:45 – 18:00 Rejestracja uczestników
18:00 – 18:15 Oficjalne otwarcie
18:15 – 18:45 Prezentacje gości specjalnych
18:45 – 19:30 Panel prelegentów
19:30 – 19:45 Przerwa kawowa
19:45 – 20:00 Pitch Contest. Konkurs.
20:00 – 20:30 Networking przy pizzy