Fundacja Kraków Miastem Startupów z siedzibą w Krakowie (dalej: „KMS”) w związku z prowadzeniem niniejszej strony internetowej używa plików cookies, tj. technologii przechowującej i uzyskującej dostęp do informacji w urządzeniu końcowym użytkownika. Pliki cookies wykorzystywane są przez KMS w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania serwisu, w celach analitycznych oraz marketingowych, w tym personalizacji reklam. Korzystając z serwisu wyrażają Państwo zgodę na przechowywanie i uzyskiwanie dostępu do tych danych przez KMS oraz współpracujące podmioty trzecie. Zgoda ta w każdej chwili może być zmodyfikowana lub cofnięta poprzez dokonanie odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej. Szersze informacje znaleźć można w polityce prywatności.
Polityka Prywatności      
ROZUMIEM

Li czy? MY” to projekt społeczny, organizowany w ramach olimpiady Zwolnieni z Teorii. Zespół prowadzi całkowicie darmowe zajęcia online przygotowujące do konkursów kuratoryjnych z matematyki, fizyki, chemii, biologii i języka angielskiego dla uczniów szkoły podstawowej

Młodzież nie chce jednak napędzać niezdrowej rywalizacji ani przekonywać o konieczności wygranej za wszelką cenę. Stara się, aby zajęcia odbywały się w przyjaznej atmosferze i aby nikt nie czuł z naszej strony presji. Misją zespołu jest przede wszystkim zarażenie uczniów miłością do przedmiotów, które już ich interesują i pokazanie, że nauka może być zarazem przyjemna i efektywna. 

Projekt pozwala rozwijać się nie tylko podopiecznym, ale także samym osobą prowadzącym zajęcia. Każda inicjatywa społeczna wymaga zorganizowania i kooperacji, dlatego też „trenerzy” musieli odkryć w sobie (lub wypracować) sumienność, umiejętność współpracy i pobudzić kreatywność. Większość z nich po raz pierwszy stanęła w roli nauczyciela, ale byli na tyle zdeterminowani, żeby podołać zadaniu na jak najwyższym poziomie. Na szczęście pozytywny feedback upewnił ich, że nieźle się spisujemy. Zespołowi udało się zebrać ponad 150 osób zainteresowanych wzięciem udziału w projekcie. 

Przez 15 tygodni regularnie prowadzili spotkania, a większość grup nawet dwa razy w tygodniu, aby móc się dopasować terminowo do każdego uczestnika. Ponadto część zespołów prowadziła dodatkowe spotkania konsultacyjne, na których „trenerzy” pomagali we wszelkich trudnościach lub omawiali bardziej zaawansowany materiał dla ambitniejszych. 

Newsletter