Piotr Mrzygłód
Doświadczony Interim Manager specjalizujący się w obszarach marketingu strategicznego i sprzedaży. Skupiony na usprawnianiu zastanych procesów, transferze Dobrych Praktyk i optymalizacji kosztów. Efektywny manager z dużym doświadczeniem w zarządzaniu marketingiem zarówno w międzynarodowych korporacjach jak i w przedsiębiorstwach z obszaru MŚP. Trener, doświadczony wykładowca, autor licznych artykułów z zakresu marketingu strategicznego i sprzedaży. Współautor książki ”Techniki promocji sprzedaży“. Absolwent Canadian International Management Institute i Harvard Business School MANAGEMENT 2008™ oraz Szkoły Trenerów Wszechnicy UJ.
Specjalizacje:
Zarządzanie marką za pomocą archetypów C.G. Jung’a.
Pisanie i wdrażanie strategii firmy, marki i/lub jej komunikacji.
Doradztwo i szkolenia z zakresu marketingu strategicznego oraz operacyjnego.
Tworzenie i porządkowanie strategii firm i procesów sprzedażowych oraz
marketingowych.