Planowanie jest – obok miękkich umiejętności i zarządzania ryzykiem – najważniejszym czynnikiem mającym wpływ na sukces projektów i trudnych wdrożeń. Jest to kluczowe także w pozostałych płaszczyznach życiowych. Dlatego nie mogło zabraknąć szkolenia o tym temacie w ramach naszego projektu.
Przeprowadziła je Katarzyna Rożek, która od ponad 15 lat zarządza procesami, projektami i portfelem programów w największych bankach świata. Ma za sobą dziesiątki wdrożeń zrobionych częstokroć z jednym błędem. Prelegentka opowiedziała nam o swoich doświadczeniach związanych z planowaniem pracy w korporacji. Zadała nam liczne pytania, aby dowiedzieć się co my myślimy o planowaniu i obalić ewentualne mity. Dzięki temu wystąpieniu zrozumieliśmy jak istotne podczas pracy oraz codziennego życia jest planowanie. Dowiedzieliśmy się jak efektywnie planować i na co powinniśmy zwracać uwagę podczas tego procesu.