Fundacja Kraków Miastem Startupów z siedzibą w Krakowie (dalej: „KMS”) w związku z prowadzeniem niniejszej strony internetowej używa plików cookies, tj. technologii przechowującej i uzyskującej dostęp do informacji w urządzeniu końcowym użytkownika. Pliki cookies wykorzystywane są przez KMS w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania serwisu, w celach analitycznych oraz marketingowych, w tym personalizacji reklam. Korzystając z serwisu wyrażają Państwo zgodę na przechowywanie i uzyskiwanie dostępu do tych danych przez KMS oraz współpracujące podmioty trzecie. Zgoda ta w każdej chwili może być zmodyfikowana lub cofnięta poprzez dokonanie odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej. Szersze informacje znaleźć można w polityce prywatności.
Polityka Prywatności      
ROZUMIEM

SZKOŁA LETNIA INNOWACJI I PRZEDSIĘBIORCZOŚCI

Szkoła Letnia Innowacji i Przedsiębiorczości to wakacyjny program wsparcia środowiska akademickiego i start-upowego, którego celem jest wsparcie rozwoju przedsiębiorczości w Krakowie, poprzez podniesienie kompetencji młodych członków środowiska akademickiego oraz wsparcie realizowanych przez nich inicjatyw.

Program szkoleniowy

Doświadczeni w danej dziedzinie specjaliści przeprowadzą 6 tematycznie różnych warsztatów. Tematyka szkoleń:
– Budowa modelu biznesowego,
– Pozyskiwanie i współpraca z inwestorem (prezentacja metodą pitch deck),
– Techniki negocjacji i sprzedaży z elementami digital marketingu.

Rekrutacja na każdy z warsztatów będzie prowadzona oddzielnie, z wykorzystaniem formularza internetowego.

Spotkania networkingowe

Uzupełnieniem programu szkoleniowego jest cykl 6 spotkań networkingowych, w którym weźmie udział jeden gość specjalny i około 25 uczestników. Spotkania będą miały charakter pół-otwarty: Prowadzone będą zapisy poprzez formularz internetowy, jednak w miarę możliwości technicznych udział nie będzie limitowany. 

 

Program doradczo-mentoringowy

W ramach projektu organizowane są spotkania 1:1 z mentorami i doradcami w określonych dziedzinach, którzy łącznie przeprowadzą 40 godzin konsultacji. Jedna porada potrwa około 2h. 

Zapisy na konsultacje będą prowadzona za pomocą strony internetowej: Zainteresowane osoby będą mogły wybrać mentora z listy lub zadać pytanie, na podstawie którego zostanie dobrany odpowiedni ekspert. 

RELACJA Z POPRZENICH EDYCJI

SLIP 2022

Podczas trwania projektu odbyło się 6 warsztatów z zakresu zarządzania, prawa, sprzedaży i marketingu, w których wzięło udział ponad 100 osób.

Również w ramach projektu zrealizowane zostało 20h konsultacji biznesowych (online- na platformie Zoom oraz stacjonarnie w biurze Fundacji Kraków Miastem Startupów), prowadzonych przez specjalistów w zakresie: zarządzania, finansowania, sprzedaży, prawa, tworzenia modeli finansowych i biznesowych.

Jedną z części projektu było 6 szkoleń stacjonarnych.  Uczestnicy mieli szansę wziąć udział w szkoleniach: „Praktyczne Metodyki Zarządzania w Startupach” (14.09.2022), „Leadership” (10.08.2022), „Marketing- budowanie wartości dla klienta” (27.07.2022), „Aspekty prawne prowadzenia działalności gospodarczej” (20.07.2022), „Zarządzanie projektami w startupach” (13.07.2022), „Customer Development” (06.07.2022). Warsztaty odbywały się w dwóch lokalizacjach- Hub:raum (ul. Przemysłowa 15), oraz na Wydziale Zarządzania Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie (ul. Gramatyka 10). Każdy uczestnik na miejscu otrzymał ciepły posiłek w formie pizzy oraz zestaw materiałów: notatnik, teczkę, długopisy i podręcznik startupowy.

SLIP 2021

Podczas trwania projektu odbyło się 7 warsztatów z zakresu zarządzania, prawa i sprzedaży, w których wzięły udział 132 osoby.

Również w ramach projektu zrealizowane zostało 60h konsultacji biznesowych (online- na platformie Zoom oraz stacjonarnie w biurze Fundacji Kraków Miastem Startupów) prowadzonych przez specjalistów w zakresie: zarządzania, finansowania, sprzedaży, prezentacji, wystąpień publicznych, tworzenia modeli finansowych i biznesowych.

Szkolenia w formie telekonferencji:
Jedną z części projektu było 7 szkoleń, które miały miejsce na platformie Zoom.  Uczestnicy mieli szansę wziąć udział w szkoleniach: „Budowanie, skalowanie, optymalizacja procesu sprzedaży” (19.07.2021), „Prosta Spółka Akcyjna- kwestie prawne” (02.08.2021), „Zarządzanie zespołem” (09.08.2021), „Jak sprawdzić dopasowanie potencjalnych klientów – kwalifikacja leadów, MQL, SQL” (16.08.2021), „Kryptowaluty- kwestie prawne” (23.08.2021), „Zarządzanie projektami” (30.08.2021) oraz „Jak zakończyć wojnę między działami marketingu i sprzedaży” (13.09.2021).

SLIP 2020

Podczas trwania projektu odbyło się 5 warsztatów, w których wzięło aktywny udział 87 beneficjentów. Również w ramach projektu konsultacje biznesowe odbyło 27 przedsiębiorców (lub osób zamierzających rozpocząć działalność).

Podczas warsztatów uczestnicy dowidzieli się jak tworzyć produkty/biznes od początku, jak planować proces sprzedaży w rosnącej firmie, o kwestaich prawnych w firmie oraz o obrotach kryptowalutowych.

Dodaj tu swój tekst nagłówka

SLIP 2019

Letni Inkubator Innowacji​

W ramach edycji 2019 wspieraliśmy 8 wybranych projektów startupowych na bardzo wczesnych etapie rozwoju biznesu. Ich twórcy mieli możliwość korzystania z doradztwa biznesowego oraz z naszej infrastruktury biurowej. Otrzymali też bieżące wsparcie w zakresie promocji oraz obsługi administracyjno-projektowej.

Warsztaty tematyczne

Seria szkoleń, prowadzonych przez doświadczonych w danej dziedzinie specjalistów, którzy prowadzą uczestników przez proces rozwijania własnej firmy, dając im skuteczne, profesjonalne narzędzia biznesowe. Tematyką warsztatów:

  • Budowa modelu biznesowego wokół wartości dla klienta z wykorzystaniem koncepcji Business Model Canvas;
  • Metody zarządzania innowacjami z wykorzystaniem metodyk Lean Startup oraz Customer Development;
  • Metody transferu technologii z wykorzystaniem koncepcji Technology Readiness Level (z elementami ochrony własności intelektualnej);
  • Pozyskiwanie i współpraca z inwestorem – w tym prezentacja projektu metodą pitch deck;
  • Techniki negocjacji i sprzedaży z elementami digital marketingu;
  • Zarządzanie zespołem i projektem innowacyjnym.

Konferencja w formule Open Space Technology

Celem konferencji była wymiana poglądów, wypracowanie konkretnych rozwiązań, a wreszcie rozpoczęcie pracy nad ich wdrożeniem.

OST to specyficzna formuła, w której wydzielane są „pokoje” tematyczne, w których zajmujemy się zaproponowanym przez uczestników problemem. W każdym pokoju odbywa się kilka godzinnych sesji. Podczas naszej konferencji było 6 „pokoi” po 4 sesje w każdym, dzięki czemu w ciągu 4 godzin odbyło się 19 paneli tematycznych.

Jako podsumowanie konferencji został stworzony raport końcowy, który mieści w sobie notatki z każdego tematu dyskusyjnego. Raport został udostępniony dla uczestników na stronie Innowacyjny Kraków.

Konferencję współtworzyli:

  • fundacja Kraków Miastem Startupów
  • Urząd Miasta Krakowa
  • omgkrk
  • Hub:raum
  • Open Coffe KRK
  • Kancelaria Prawna JWMS
  • Social Movers Hub
  • SEED.Cracow
  • fundacja MOST
  • Women in Technology
  • Richard Lucas (krakowski anioł biznesu i animator działań start-upowych)
Newsletter