Klaudia Wiśniewska

Project mAnager

Studentka Zarządzania Międzynarodowego na Uniwersytecie Jagiellońskim i aktywistka społeczna. Organizacja wydarzeń to działania, w których czuje się najlepiej już od czasów szkolnych. Z tego powodu na pierwszym roku studiów stała się aktywnym członkiem Stowarzyszenia Europejskie Forum Studentów AEGEE-Kraków, gdzie po skoordynowaniu projektu, rocznej kadencji w Zarządzie, zajęła miejsce w organie nadzorczym organizacji. Uwielbia poznawać nowe kultury, nie tylko od strony turystycznej, ale też kulinarnej. W KMS objęła stanowisko Project Managera.

Daria Michalska

PROJECT MANAGER
Community manager

Studentka Finansów, Bankowości i Ubezpieczeń na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz Kulturoznawstwa na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Stara się łączyć biznes z pasją. Przez ponad rok zdobywała doświadczenie w fundacji SF BCC, koordynując projekt Przedsiębiorczej Kobiety. Uczestniczka wielu wydarzeń startupowych oraz promujących przedsiębiorczość. Zainteresowana szyciem, projektowaniem, komunikacją wizualną marek, tańcem oraz treningiem siłowym. W KMS objęła stanowisko Project i Community Managera.

Tomasz Małkowski

Project MANAGER

Student Informatyki Stosowanej,  absolwent AGH uwielbiający startupy i nowe technologie. Zaangażowany w polski ekosystem startupowy od studiów na Politechnice Warszawskiej w 2019 roku. Od ponad 5 lat zajmuje się organizacją eventów okolicznościowych w ramach własnej działalności. Zainteresowany metodyką agile, technologiami cyfrowymi oraz treningiem ogólnorozwojowym. W KMS objął funkcję Project Managera.

Michał Adamczyk

Prezes Zarządu

Związany z KMS od początku istnienia Fundacji. Inżynier informatyki stosowanej (Java developer) i magister zarządzania (specjalność: zarządzanie zasobami ludzkimi) z doświadczeniem biznesowym (działalność w obszarze mobile-IT) oraz 12-letnim doświadczeniem menedżerskim i 5-letnim doświadczeniem naukowo dydaktycznym. Ekspert oceniający przedsięwzięcia biznesowe pod kątem innowacyjności w ramach projektów PARP. Autor kilkunastu publikacji naukowych dotyczących zarządzania innowacjami, w tym m.in. 7 artykułów w czasopismach naukowych, 7 rozdziałów w monografiach. Nauczyciel akademicki i trener w zakresie zarządzania innowacjami. Absolwent studiów z komercjalizacji technologii na Wageningen University (Holandia).

Grzegorz Zagraba

Chief Networking Officer

Konsultant w zakresie sprzedaży, obsługi klienta i zarządzania projektami IT. Na co dzień odpowiedzialny za rozwój działu sprzedaży w Archdesk – polsko-brytyjskim startupie wdrażającym rozwiązania IT do zarządzania projektami budowlanymi w modelu SaaS. Współpracuje z polskimi software house’ami jako Interim Account Manager. Prowadzi szkolenia dla osób indywidualnych i organizacji w zakresie sprzedaży, negocjacji i wystąpień publicznych. Aktywny w krakowskim ekosystemie startupowym od 2016 roku. Współtworzył AlphaVision, startup którego celem było uproszczenie pracy radiologów przez automatyczny system Quality Assurance. Pracował przy próbach komercjalizacji technologii z zakresu hydrauliki i technologii

Michał Matlakiewicz

Wiceprezes ds. Finansowych

Student studiów podyplomowych Audytu, Kontroli Zarządczej i Rachunkowości w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, absolwent Zarządzania i Inżynierii Produkcji. W pracy zawodowej współpracuje z przedsiębiorstwami z branż: budowlanej oraz wyrobów medycznych. Zdobywał doświadczenie marketingowe współpracując z Open Finance SA oraz HBC Coca-Cola Polska.

Paweł Zdańkowski

Wiceprezes ds. oPERAcyjnych

Konsultant oraz mentor zaangażowany w proces komercjalizacji technologii akademickich poprzez tworzenie spółek typu startup. Współtwórca projektów Edu-peryskop, Animusz oraz współzałożyciel startupu RenVis. Działając w organizacjach pozarządowych, bezpośrednio współpracował z instytucjami takimi jak: PKP S.A., ING, Santander, Provident, Fundacja PFR, Totalizator Sportowy, Grupa Pracuj, PZU S.A. czy MNiSW. Wspiera początkujące projekty w obszarze tworzenia modelu biznesowego, strategii promocji oraz pozyskania inwestora.