Fundacja Kraków Miastem Startupów z siedzibą w Krakowie (dalej: „KMS”) w związku z prowadzeniem niniejszej strony internetowej używa plików cookies, tj. technologii przechowującej i uzyskującej dostęp do informacji w urządzeniu końcowym użytkownika. Pliki cookies wykorzystywane są przez KMS w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania serwisu, w celach analitycznych oraz marketingowych, w tym personalizacji reklam. Korzystając z serwisu wyrażają Państwo zgodę na przechowywanie i uzyskiwanie dostępu do tych danych przez KMS oraz współpracujące podmioty trzecie. Zgoda ta w każdej chwili może być zmodyfikowana lub cofnięta poprzez dokonanie odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej. Szersze informacje znaleźć można w polityce prywatności.
Polityka Prywatności      
ROZUMIEM

Magdalena Miodońska

Marketing SPECIALIST

Studentka V roku Innowacyjności Produktu na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. Od początkowych lat studiów związana z organizacją studencką NZS UEK, gdzie aktywnie działa wspierając projekty pod względem marketingowym. Brała udział w tworzeniu wielu wydarzeń jako członek grup projektowych. W ubiegłym roku pełniła funkcję Rzecznika Prasowego NZS UEK, wspierając projekty i działalność organizacji. Angażuje się również w tworzenie Juwenaliów UEK — w tym roku pełni funkcję Koordynatorki ds. PR.

Prywatnie jest artystyczną duszą, która nigdy nie ma dość wrażeń!

W KMS zajmuje się content marketingiem, jest odpowiedzialna za tworzenie tekstów na stronę oraz social media, współpracuje z Project Managerami. 

Agata Pytlik

JUNIOR CONTENT SPECIALIST

Studentka III roku Marketingu i Komunikacji Rynkowej na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. Doświadczenie nabyła podczas wielu staży w agencjach marketingowych.

Angażowała się w liczne wolontariaty i przedsięwzięcia
o tematyce społecznej, działała również w Młodzieżowej Radzie Miasta Oświęcim. 

Aktywnie uczestniczyła w życiu swojego miasta rodzinnego, gdzie pomagała w organizacji wielu akcji oraz wydarzeń.

Po pracy chętnie zajmuje się wszystkim, co kreatywne, oraz lubi aktywności, w których może potrenować swój umysł!

W KMS odpowiedzialna jest za content marketing, treści, newsletter oraz strategię marketingową.

Patrycja Poręba

Project manager

Aktywna studentka Designu na Uniwersytecie Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie. Posiada duszę artystki,
a kreatywność płynie jej we krwi. W zakresie designu działa na rzecz koła naukowego Prototyp, gdzie miała okazję realizować wiele projektów oraz nawiązywać współprace. Przykładem jest projekt realizowany z Krakowską Hutą Szkła, mający na celu stworzenie własnej kolekcji obiektów. 

Na bieżąco śledzi odbywające się wydarzenia
i z przyjemnością w nich uczestniczy. Angażuje się również
w działania Samorządu Studentów, a także liczne aktywności sportowe.

Mateusz Tatrocki

Project manager

Student piątego roku zarządzania międzynarodowego na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. Od pięciu lat aktywnie działający w jednej z organizacji studenckich, w której pełnił role między innymi Członka Zarządu ds. Projektów, czy koordynatora jednego z większych projektów gamingowo – e-sportowych w Krakowie. 

W KMS funkcjonuje jako Project Manager, a także jest odpowiedzialny za kontakt z organizacjami studenckimi. Jego zainteresowania pozaprojektowe to polityka międzynarodowa, sport oraz e-sport.

Anna Maszczak

JUNIOR PROJECT MANAGER

Studentka Zarządzania Zasobami Ludzkimi na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie z licencjatem z Pedagogiki na Uniwersytecie Pedagogicznym. Aktywnie działająca na rzecz organizacji studenckiej – NZS UP, gdzie w kadencji 2022/23 pełniła rolę Członkini Zarządu jako Wiceprzewodnicząca ds. HR.

W KMS odpowiada za koordynowanie projektów
i organizację wydarzeń. Z zamiłowania aktywnie spędza czas tańcząc, podróżując oraz ciągle rozwijając siebie
i swoje pasje.

Natalia Basiura

Event Manager

Studentka V roku Komunikowania Promocyjno-Wizerunkowego na Uniwersytecie Jana Pawła II.

Natalia od ponad 3 lat dział w projekcie Dom dla niechcianych uczuć, którego misją jest szerzenie rzetelnej wiedzy na temat rodzinnej pieczy zastępczej m.in. poprzez organizację Dnia Rodzicielstwa Zastępczego, gdzie jest szefową Biura Prasowego. Była członkinią sekcji social media Dziennikarskiego Koła Naukowego. Od 2 lat uczestniczy również w organizacji Konferencji Etyki Mediów.Przez 2 lata  była członkinią Koła Naukowego Komunikacji Wizerunkowej, gdzie pracowała w sekcjach: prasowej oraz social media. 

Od 2020 roku działa w trzecim sektorze. Początkowo zaangażowana jako wolontariusz, później koordynator projektów oraz jako osoba odpowiedzialna za przygotowanie wniosków grantowych. 

Te doświadczenia utwierdziły ją w przekonaniu, że chciałabym związać swoją przyszłość z organizacjami pozarządowymi oraz to, że bardzo dobrze odnajduję się
w przygotowywaniu wniosków grantowych.

Magda Juchniewicz

PROJECT MANAGER

Magda to osoba z pasją do pracy z młodzieżą i wspierania inicjatyw społecznych. Od blisko 10 lat jest zaangażowana w międzynarodowe projekty młodzieżowe. 

Posiada bogate doświadczenie w edukacji pozaformalnej i międzykulturowej na obszarze Europy i Azji Południowo-Wschodniej. Magda spędziła 8 miesięcy w Wietnamie pracując w NGO, co było dla niej nie tylko okazją do osobistego rozwoju, ale także wartościowym doświadczeniem kulturowym. Była odpowiedzialna za tworzenie i realizację projektów młodzieżowych, inspirując innych do działania oraz angażowania się w działalność społeczną.
Jej zaangażowanie nie tylko przyniosło jej cenne doświadczenie i ogromną satysfakcję, ale również umocniło jej przekonanie o sile współpracy międzykulturowej
i potencjale młodzieży w kreowaniu pozytywnych zmian
w społeczeństwie. 

W KMS jest Project Managerką odpowiedzialną głównie za projekty międzynarodowe KA1 i KA2 w ramach programu Erasmus Plus.

 

Michał Adamczyk

Prezes Zarządu

Związany z KMS od początku istnienia Fundacji. Inżynier informatyki stosowanej (Java developer) i magister zarządzania (specjalność: zarządzanie zasobami ludzkimi) z doświadczeniem biznesowym (działalność w obszarze mobile-IT) oraz 12-letnim doświadczeniem menedżerskim i 5-letnim doświadczeniem naukowo dydaktycznym. Ekspert oceniający przedsięwzięcia biznesowe pod kątem innowacyjności w ramach projektów PARP. Autor kilkunastu publikacji naukowych dotyczących zarządzania innowacjami, w tym m.in. 7 artykułów w czasopismach naukowych, 7 rozdziałów w monografiach. Nauczyciel akademicki i trener w zakresie zarządzania innowacjami. Absolwent studiów z komercjalizacji technologii na Wageningen University (Holandia).

Grzegorz Zagraba

Chief Networking Officer

Konsultant w zakresie sprzedaży, obsługi klienta i zarządzania projektami IT. Na co dzień odpowiedzialny za rozwój działu sprzedaży w Archdesk – polsko-brytyjskim startupie wdrażającym rozwiązania IT do zarządzania projektami budowlanymi w modelu SaaS. Współpracuje z polskimi software house’ami jako Interim Account Manager. Prowadzi szkolenia dla osób indywidualnych i organizacji w zakresie sprzedaży, negocjacji i wystąpień publicznych. Aktywny w krakowskim ekosystemie startupowym od 2016 roku. Współtworzył AlphaVision, startup którego celem było uproszczenie pracy radiologów przez automatyczny system Quality Assurance. Pracował przy próbach komercjalizacji technologii z zakresu hydrauliki i technologii

Michał Matlakiewicz

Wiceprezes ds. Finansowych

Dyrektor Finansowy odpowiedzialny za zarządzanie płynnością finansową, stworzenie i obsługę wewnętrznego systemu finansowego (rejestracja dokumentów, księgowanie, rozliczanie), tworzenie i aktualizację umów, długofalową strategię współpracy biznesowej z partnerami, rozliczanie projektów od strony formalnej, tworzenie budżetów, analizę bieżących wydatków i kosztów.
Magister inżynier (AGH 2018). Ukończył studia podyplomowe w SGH (2019) oraz na AGH (2020). Uzyskał certyfikat księgowego (I stopień) oraz ukończył kurs II stopnia (specjalisty ds. rachunkowości) w Stowarzyszeniu Księgowych w Polsce. W 2018 roku otrzymał certyfikat Analityka Finansowego wydany przez Fundację Rozwoju Rachunkowości.

Paweł Zdańkowski

Wiceprezes ds. oPERAcyjnych

Konsultant oraz mentor zaangażowany w proces komercjalizacji technologii akademickich poprzez tworzenie spółek typu startup. Współtwórca projektów Edu-peryskop, Animusz oraz współzałożyciel startupu RenVis. Działając w organizacjach pozarządowych, bezpośrednio współpracował z instytucjami takimi jak: PKP S.A., ING, Santander, Provident, Fundacja PFR, Totalizator Sportowy, Grupa Pracuj, PZU S.A. czy MNiSW. Wspiera początkujące projekty w obszarze tworzenia modelu biznesowego, strategii promocji oraz pozyskania inwestora.

Rafał Bill

Członek Rady Fundacji

Product Manager z kilkuletnim doświadczeniem w analizie biznesowej, specjalizująca się w projektach B+R i innowacjach na wczesnym etapie rozwoju. Do swojej pracy zawodowej wnosi umiejętności i wiedzę, które są wyniesione z badań ekonomicznych poświęconych komercjalizacji technologii, które pozwalają na realizację niestandardowych kierunków ekspansji. W wolnym czasie trenuje parkour i rozwija sportowe stowarzyszenie.

 

Bartłomiej "Świstak" Piotrowski

Przewodniczący Rady Fundacji

Człowiek orkiestra panujący nad chaosem. Zawsze trzyma rękę na pulsie. Twórca takich marek jak EAR – Eksperymentalna Agencja Reklamowa oraz Flying Octopus – zespół game dev. Zbudował rozwojową społeczność przedsiębiorców odpowiedzialnych społecznie.  Jeden z inicjatorów fundacji Kraków Miastem Startupów, a także organizatorów Linkedin Local oraz krakowskich Turkusowych Śniadań. 

Tak samo, jak w rozwoju dochodowych biznesów zakochany w organizacjach pozarządowych i działaniach społecznie odpowiedzialnych. Jego motto, którym kieruje się w pracy z klientami to “Służyć innym z zachowaniem troski o siebie”. Od kilku już lat buduje markę osobistą znaną w środowisku branżowym jako Krakowski Świstak, pod którą udziela porad i konsultacji dotyczących strategii biznesowych. 

 
Newsletter