Przemek Dąbrowski

Marketing Manager

Marketingiem zajmuje się od ponad 4 lat w większości na własny rachunek. W liceum organizator imprez masowych, na studiach krótka przygoda w organizacji studenckiej jako koordynator projektu, a obecnie Prezes Zarządu startupu: Cleaners.Cloud Sp. z o.o. (apka do zamawiania sprzątania) i Marketing Freelancer.

Jest jednoosobowym działem marketingu, ogarnie grafikę, zdjęcia, zrobi film, a na koniec puści reklamę. Poza własnymi projektami wspiera różne marki w działaniach marketingowych.

Maria Fałowska

Project Manager

Studentka Inżynierii i Zarządzania Procesami Przemysłowymi na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Pierwsze doświadczenie zdobyła zarządzając edukacyjnymi projektami unijnymi oraz działalnością w organizacjach studenckich. Napisała pracę inżynierską na temat narzędzi informatycznych wspomagających zarządzanie projektami. Wykorzystując swoje umiejętności organizacyjne zarówno w życiu codziennym jak i podczas pracy, jest gotowa wykorzystać swój potencjał na dalszy rozwój. W KMS objęła stanowisko Project Managera.

Julia Onisk

Project Manager

Studentka Zarządzania i Inżynierii Produkcji na Akademii Górniczo – Hutniczej w Krakowie. Zdobywała doświadczenie jako członek a następnie Koordynator zespołu ds. współpracy oraz Senator w Wydziałowej Radzie Samorządu Studentów Wydziału Zarządzania AGH.
Praca w korporacji utrzymała ją w przekonaniu, że to właśnie organizacja wydarzeń i ciągły kontakt z ludźmi są największą jej pasją. Pomysły i inspiracje na dalszy rozwój czerpie z beztroskich rejsów po Mazurskich Jeziorach.

Daria Zvarich

Junior Marketing mAnager

Studentka logistyki międzynarodowej na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. Doświadczenie zawodowe zdobywała podczas pracy w startupie marketingowym Cliqbird, a potem w IT startupie HR Messenger. Członek zarządu Koła Naukowego Marketingu. W wolnym czasie nagrywa filmy na różne tematy. W przyszłości planuje otworzyć własny startup.

1202_oooo.plus

Kinga Madej

Project mAnager

Studentka Modern Business Management na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. Doświadczenie zdobywała w Kole Naukowym Przedsiębiorczości i Innowacji, pełniąc funkcję Prezesa. Swoją przyszłość wiąże z prowadzeniem własnego biznesu, opartego między innymi na zamiłowaniu do programowania i technologii. W KMS objęła stanowisko Project Managera.

Daria Michalska

PROJECT MANAGER
Community manager

Absolwentka Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie, studentka Finansów, Bankowości i Ubezpieczeń na Uniwersytecie Jagiellońskim. Współpracuje z siecią Aniołów Biznesu Sterling Angels. Przez ponad rok zdobywała doświadczenie w fundacji SF BCC, koordynując projekt Przedsiębiorczej Kobiety. Uczestniczka wielu wydarzeń startupowych oraz promujących przedsiębiorczość. Stara się łączyć biznes z pasją, szyjąc i projektując produkty dla kobiet. W KMS objęła stanowisko Project i Community Managera.

Michał Adamczyk

Prezes Zarządu

Związany z KMS od początku istnienia Fundacji. Inżynier informatyki stosowanej (Java developer) i magister zarządzania (specjalność: zarządzanie zasobami ludzkimi) z doświadczeniem biznesowym (działalność w obszarze mobile-IT) oraz 12-letnim doświadczeniem menedżerskim i 5-letnim doświadczeniem naukowo dydaktycznym. Ekspert oceniający przedsięwzięcia biznesowe pod kątem innowacyjności w ramach projektów PARP. Autor kilkunastu publikacji naukowych dotyczących zarządzania innowacjami, w tym m.in. 7 artykułów w czasopismach naukowych, 7 rozdziałów w monografiach. Nauczyciel akademicki i trener w zakresie zarządzania innowacjami. Absolwent studiów z komercjalizacji technologii na Wageningen University (Holandia).

Grzegorz Zagraba

Chief Networking Officer

Konsultant w zakresie sprzedaży, obsługi klienta i zarządzania projektami IT. Na co dzień odpowiedzialny za rozwój działu sprzedaży w Archdesk – polsko-brytyjskim startupie wdrażającym rozwiązania IT do zarządzania projektami budowlanymi w modelu SaaS. Współpracuje z polskimi software house’ami jako Interim Account Manager. Prowadzi szkolenia dla osób indywidualnych i organizacji w zakresie sprzedaży, negocjacji i wystąpień publicznych. Aktywny w krakowskim ekosystemie startupowym od 2016 roku. Współtworzył AlphaVision, startup którego celem było uproszczenie pracy radiologów przez automatyczny system Quality Assurance. Pracował przy próbach komercjalizacji technologii z zakresu hydrauliki i technologii

Michał Matlakiewicz

Wiceprezes ds. Finansowych

Dyrektor Finansowy odpowiedzialny za zarządzanie płynnością finansową, stworzenie i obsługę wewnętrznego systemu finansowego (rejestracja dokumentów, księgowanie, rozliczanie), tworzenie i aktualizację umów, długofalową strategię współpracy biznesowej z partnerami, rozliczanie projektów od strony formalnej, tworzenie budżetów, analizę bieżących wydatków i kosztów.
Magister inżynier (AGH 2018). Ukończył studia podyplomowe w SGH (2019) oraz na AGH (2020). Uzyskał certyfikat księgowego (I stopień) oraz ukończył kurs II stopnia (specjalisty ds. rachunkowości) w Stowarzyszeniu Księgowych w Polsce. W 2018 roku otrzymał certyfikat Analityka Finansowego wydany przez Fundację Rozwoju Rachunkowości.

Paweł Zdańkowski

Wiceprezes ds. oPERAcyjnych

Konsultant oraz mentor zaangażowany w proces komercjalizacji technologii akademickich poprzez tworzenie spółek typu startup. Współtwórca projektów Edu-peryskop, Animusz oraz współzałożyciel startupu RenVis. Działając w organizacjach pozarządowych, bezpośrednio współpracował z instytucjami takimi jak: PKP S.A., ING, Santander, Provident, Fundacja PFR, Totalizator Sportowy, Grupa Pracuj, PZU S.A. czy MNiSW. Wspiera początkujące projekty w obszarze tworzenia modelu biznesowego, strategii promocji oraz pozyskania inwestora.

Bartłomiej Świstak Piotrowski

Przewodniczący Rady Fundacji

Człowiek orkiestra panujący nad chaosem. Zawsze trzyma rękę na pulsie. Twórca takich marek jak EAR – Eksperymentalna Agencja Reklamowa oraz Flying Octopus – zespół game dev. Zbudował rozwojową społeczność przedsiębiorców odpowiedzialnych społecznie.  Jeden z inicjatorów fundacji Kraków Miastem Startupów, a także organizatorów Linkedin Local oraz krakowskich Turkusowych Śniadań. 

Tak samo jak w rozwoju dochodowych biznesów zakochany w organizacjach pozarządowych i działaniach społecznie odpowiedzialnych. Jego motto, którym kieruje się w pracy z klientami to “Służyć innym z zachowaniem troski o siebie”. Od kilku już lat buduje markę osobistą znaną w środowisku branżowym jako Krakowski Świstak, pod którą udziela porad i konsultacji dotyczących strategii biznesowych. 

Rafał Bill

Członek Rady Fundacji

Product manager z kilkuletnim doświadczeniem w analizie biznesowej, specjalizująca się w projektach B+R i innowacjach na wczesnym etapie rozwoju. Do swojej pracy zawodowej wnosi umiejętności i wiedzę wyniesione z badań ekonomicznych poświęconych komercjalizacji technologii, które pozwalają na realizację niestandardowych kierunków ekspansji. W wolnym czasie trenuje parkour i rozwija sportowe stowarzyszenie.