Łukasz Fiuczyński
Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w sprzedaży. Umiejętności handlowe zdobywał pracując na stanowiskach handlowca, kierownika, głównego specjalisty ds. rozwoju sprzedaży i menedżera rynku sprzedaży. Od 13 lat związany z branżą szkoleniową. Współautor 11-dniowej Akademii Handlowca B2B, Wicemistrz Polski w wystąpieniach publicznych organizacji Toastmasters International (2021r.). Autor podcastu o komunikacji i wystąpieniach publicznych “Mówić każdy może”. Regularnie publikuje artykuły eksperckie w magazynach branżowych Szef Sprzedaży i As Sprzedaży.
Specjalizacja trenerska: szkolenia z obszaru sprzedaży B2B, B2C, sprzedaż doradcza, budowanie wartości rozwiązania, techniki sprzedaży, sprzedaż przez telefon oraz bezpośrednia, obsługa klienta, wywieranie wpływu, wystąpienia publiczne, storytelling, storytelling w sprzedaży.
Sprawnie porusza się w wielu modelach sprzedaży takich jak: SPIN Selling, Challenger Selling, Sandler Selling System, Value Based Selling.
Certyfikacje: Kirkpatrick Four Levels® Evaluation Certification – Bronze Level Certified Professional, Certyfikowany trener Szkoły Trenerów Warsztatu „Metrum”, Szkoły Trenerów Brainstorm oraz absolwent „Psychologii w biznesie” na Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu.
Prywatnie muzyk rockowy, miłośnik rowerowych wypraw oraz humoru Latającego Cyrku Monty Pythona.
Prowadził szkolenia między innymi dla takich firm jak: Santander Consumer Bank, ASTEK Polska, Millenium Bank, Raiffeisen Polbank, ING Bank, Alior Bank, mbank, Credit Agricole, DPD, Makro Cash & Carry, Dr Irena Eris, Inea, Nowy Styl Group, Orange, Daimler Mercedes, Agencja Rozwoju Pomorza, Polpharma.